ڕۆڵی ریکلامی ئەلیكترۆنی لەهاندانی بڕیاری كڕین لای قوتابیانی زانكۆ

المؤلفون

  • ظاهر حمدأمين صابر بەشی ڕاگەیاندن، كۆلێژی ئاداب، زانكۆی سەڵاحەددین، هەولێر، هەرێمی كوردستان، عێراق. بەشی تەکنیکى میدیا، كۆلێژی تەکنیکى کارگێرى هەولێر، زانكۆی پۆلیتەکنیکى هەولێر، هەولێر، هەرێمی كوردستان، عێراق.
  • أ.م.د. سامان جلال مولود بەشی ڕاگەیاندن، كۆلێژی ئاداب، زانكۆی سەڵاحەددین، هەولێر، هەرێمی كوردستان، عێراق.

DOI:

https://doi.org/10.25156/ptjhss.v4n1y2023.pp352-359

الكلمات المفتاحية:

ڕۆڵ، ریکلامی ئەلیكترۆنی، هاندان، بڕیاری كڕین، قوتابیانی زانكۆ

الملخص

پوختە

ئامانجی ئەم توێژینەوەیە زانینى رادەی گرنگیدان بە ریکلامی ئەلیکترۆنى لەلای قوتابیانى زانکۆیە. دەرخستنى رادەی کاریگەرى ریکلامی ئەلیکترۆنى لەسەر بڕیارى کڕین، گرنگی توێژینەوە له‌وه‌دایه كه‌ هه‌وڵێكه‌ بۆ تێگه‌یشتن له‌ به‌ده‌ستهێنانی زانیاری دەربارەى ریکلامی ئەلیکترۆنى و رۆڵى لە گۆڕینى بڕیارى کڕین. لەم گۆشەنیگایەوە توێژەر لەم توێژینەویەدا بەشێوەیەكی زانستیرۆڵی ریکلامی ئەلیكترۆنی لەهاندانی بڕیاری كڕین لای قوتابیانی زانكۆ دەخاتە ڕوو. ئەم توێژینەوەیە لە جۆری وەسفییە، توێژەر بەمەبەستی بەدیهێنانی داتا و زانیاری ورد و پێویست سەبارەت بە بابەتی توێژینەوە، میتۆدی ڕووپێوی بەكارهێناوە. كۆمەڵگەی ئەم توێژینەوەیە بریتییە لە قوتابیانی زانكۆی پۆلیتەکنیکى هەولێر، كە نموونەی(300) قوتابی لە هەردوو ڕەگەزی نێر و مێ وەرگیراون، گرنگترین ئەو ئەنجامانەی، كە توێژەر پێی گەشتووە ریکلامی ئەلیکترۆنى سەرچاوەیەکى گرنگى زانیارى بەرکارهێنەرانە، لە هەڵبژاردنى باشترین بژاردە یارمەتیان دەدات. هەروەها ریکلامی ئەلیکترۆنی کاریگەریی لەسەر بڕیارى کرین هەیە. لە كۆتایی توێژینەوەكەدا چەند راسپاردو پێشنیازێك خراونەتە ڕوو.

 

التنزيلات

بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.

المراجع

لیستی سەرچاوەکان

- أحمد شاكر العسكري (2008)، التسويق مدخل استراتيجي. عمان: دار الشروق.

- اسمير عبد الرزاق العبدلي(2011) وسائل الترويج التجاري(مدخل تحليلي متكامل).عمان،الأردن: دار المسيرة للنشر والتوزيع والطباعة.

- باران محەمەد عەبدوڵڵا(2014) ریکلامی ئینتەرنێت و ڕەفتارى بەکاربەر. هەولێر: چاپخانەى موکریان.

- بركان دليلة (2011) "تأثير الاتصال الغير الرسمي على اتخاذ القرار."مجلة الأبحاث الاقتصادية و الإدارية،العدد 10 (جامعة بسكرة).

- بشیر العلاق(2006) التسویق في عصر الانترنت والاقتصاد الرقمية،الأردن: دار المناهج.

- جەمال عبدول(2004) فەرهەنگى ڕاگەیاندن. سلێمانى: دەزگاى چاپ و پەخشى سەردەم.

- حسنین شفيق(2009) الإعلام التفاعلی. القاهرة: 2ط، دار فکر و فن للطباعة و النشر والتوزيع.

- حميد الطائي، احمد شاكر العسكري (2012) الاتصالات التسويقية المتكاملة مدخل استراتيجي.عمان: دار اليازوي.

- د.إيمان عبدالرحمن(2005) المرجع المختصر في اإلدارة. حلب: ط1،شعاع للنشر والعلوم.

- سارة وايت (2011) أساسيات التسويق. القاهرة، مصر: دار الفاروق للنشر والتوزيع، ط1.

- سمر توفيق صبرة (2009) مبادئ التسويق ل لفنون التطبيقية. عمان، الأردن: مكتبة المجنع العربي للنشر.

- طه طارق (2007) التسويق بالانترنت والتجارة الالكترونية. الإسكندرية: دار الجامعة.

- طه طارق(2008) إدارة التسويق. الاسكندرية: دار الجامعة الجديدة.

- عائشة مصطفى الميناوي (2010) سلوك المستهلك مفاهیم و استراتيجيات. القاهرة، مصر: الطبعة 2، مكتبة عين شمس.

- عبدالناصر سليم حامد(2012) معجم مصطلحات الخدمة الاجتماعية. عمان: دار أسامة للنشر والتوزيع.

- على فلاح مفلح الزعبى(2016) الاعلان الكترونى (منطلقات نظرية وتطبيقات عملية). الامارات العربية المتحدة : دار الكتاب الجامعى ط1.

- عنايي بن عيسی(2013) سلوك المستهلك. الجزائر: ط2، ديوان المطبوعات الجامعية.

- كاسر ناصر المنصور(2006) سلوك المستهلك : مدخل الإعلان. عمان: ط 1، دار الحامد للنشر والتوزيع.

- ماهر العجي(2014) سلوك المستهلك كيف تكسب الزبون. عمان، الاردن: الطبعة 2، دار الرضا للنشر.

- محمد إبراهيم عبيدات(2012) سلوك المستهلك مدخل استراتيجي. الأردن: الطبعة الرابعة، دار وائل للنشر.

- محمد رشاد يوسف، محمود جاسم صميدعي(2007) ادارة تسويق (تحليل تخطيطرقابة). عمان، الأردن: دار المناهج للنشر و التوزيع.

- محمد عادل عبدالعزيز(2016) التجارة الإلكترونية والفكر المحاسبي. مصر: لطبعة الاولى.

- محمود جاسم الصميدعی، ردينة عمان يوسف (2011) سلوك المستهلك. عمان، الاردن: دار المناهج،ط2.

التنزيلات

منشور

2023-04-11

كيفية الاقتباس

صابر ظ. ح. ., & مولود س. ج. (2023). ڕۆڵی ریکلامی ئەلیكترۆنی لەهاندانی بڕیاری كڕین لای قوتابیانی زانكۆ. مجلة بولیتكنیك للعلوم الإنسانية والاجتماعية, 4(1), 352-359. https://doi.org/10.25156/ptjhss.v4n1y2023.pp352-359

إصدار

القسم

مقالات بحثيه